22 მარტი 10 წუთის საკითხავი
Brandit – ახალი წევრი სარეკლამო სფეროში

სტარტაპერები უდაოდ გაბედული ადამიანები არიან. წარმოიდგინეთ, რამდენი შრომა სჭირდება ახალი ბიზნესის დაწყებას. თითქმის ახალ ცხოვრებას ჰგავს. გამოცდილება თუ არ გაქვს, ყველაფერი უნდა ისწავლო. შეიძლება, დანებებაზეც იფიქრო, მაგრამ თუ არ გაბედავ, ვერ დაიწყებ და ვერც გაიგებ, სად გადის შენი შესაძლებლობების ზღვარი. ჩემს წარმოდგენაში  ორმაგად უფრო გაბედულია ადამიანი, როცა ის საკუთარი ძალების მოსინჯვას უკვე განვითარებულ სფეროში იწყებს.

დღეს „brandit“ უნდა გაგაცნოთ. სტარტაპი მარტივი სახელით და მიზნით- მომხმარებელს, სწრაფად და ხელმისაწვდომ ფასად, შესთავაზოს კომპლექსური სარეკლამო მომსახურება.

 

„brandit“ -ის დამაარსებელი გიორგი ბახუტაშვილია. პროფესიით მარკეტოლოგმა საკუთარი სარეკლამო კომპანია 2016 წელს დააარსა.

 

მარკეტოლოგად მუშაობისას ხშირად უწევდა სხვადასხვა სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა. სწორედ ამ გამოცდილებამ გადააწყვეტინა შეექმნა სერვისი, რომლის უნიკალურობაც ხარისხი, სისწრაფე და შედარებით დაბალი ფასი იქნებოდა.

 

კრეატივი, ბრენდინგი, ნეიმინგი და სლოგანი, მარკეტინგული კონსულტაცია, ციფრული მარკეტინგი, სოციალური მედია მენეჯმენტი, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მედია განთავსება- ეს „brandit“ -ის სერვისების არასრული ჩამონათვალია. სახელიც სწორედ ამაზე მიუთითებს, კომპანიას შეუძლია თქვენი პროდუქტი ბრენდად აქციოს.

ის, რაც „brandit“ -ს წარმატებულს ხდის მისი თანამშრომლებია. მიზნის მისაღწევად, კომპანია მხოლოდ საუკეთესოებს ირჩევს. „brandit“ მალე გაზრდას და უფრო მეტ კომპანიასთან თანამშრომლობას გეგმავს.

 

მიუხედავად მცირე ხნის ისტორისაა,  კომპანიის პრენდბუქი შთამბეჭდავი და მრავალფეროვანია. ყველა პროექტი მათთვის მნიშვნელოვანი და საამაყოა, მაგრამ გამორჩეულად მაინც „GEPHERRINI“-თ ამაყობენ, რომელიც უკვე საერთაშორისო ბრენდი გახდა. თვალი გადაავლეთ მათ ბრენდბუქს და თავად დარწმუნდით მომსახურების ინოვაციურობასა და ხარისხში.

 

დამავიწყდა მეთქვა, როგორ აღმოვაჩინე „brandit“ -ი. ჩემი ერთი ძალიან გაბედული ნაცნობი სტარტაპერთა რიცხვს შეუერთდა. როგორც ამბობენ, ყველაფერი  ნოლიდან დაიწყო და ცხადია, სარეკლამო სააგენტოს დახმარებაც დასჭირდა. სწორედ მისგან შევიტყვე  „brandit“ -ის შესახებ, რომელიც განსაკუთრებით ეხმარება პატარა ბიზნესს და მისთვის მისაღებ ფასს სთავაზობს.

 

ავტორი: თაკო ფოლადაშვილი

კომენტარები