vbgfcdfcghbjkn
ატელიე “ლა მოდი”, ერთი შეხედვით, კლასიკური მცირე ბიზნესია, მაგრამ ბიზნესად ყოფნა უფრო გვერდითი ეფექტია, ვიდრე მიზანი.
თუმცა იმისათვის, რომ წარმოება კიდევ უფრო გააფართოვოს ისურვებდა, რომ გამართული იყოს შესაბამისი ლაბორატორიული სისტემა და მიღებულ იქნას რეგულაციების დიდი ნაწილი.
ბრენდ „ფუმფულას“ დამფუძნებლებმა – დავით ჯანელიძემ, თემურ გეგელიამ და არსენი იუდინმა – მსგავსი კაფეს გახსნა რვა თვის წინ გადაწყვიტეს. დავით ჯანელიძის თქმით, გადაწყვეტილება მას შემდეგ მიიღეს, რაც შენიშნეს, როგორი პოპულარულია იაპონური ფანქეიქები იტალიასა და თურქეთში: